pátek 15. prosince 2017

Já do lesa nepojedu...

Já do lesa nepojedu...

Už několik dní nám tu pěkně fouká. Když jsem se vracel domů z práce, šel jsem zkratkou přes les. Těch suchých větví popadaných na zemi! To tu nemůžu jen tak nechat :-) Vzal jsem Jáju, Damíka, vozík, sekeru a vyrazili jsme. Bylo už navečer. Rychle se stmívalo. Kluci tahali větve. Už jsem chtěl jet. Ale Damík pořád nosil a nosil... A ještě jeden klacíček... Nakonec nás tma přepadla úplně, tak jsem naložil Damíka na vozík a vyrazili jsme za světýlkem k chaloupce. Po několika krocích vidím, že Damíkovi padá hlavička. Čepička mu téměř brousí o kolo... "Damíku, nespi!" Pozdě :-)



1 komentář:

  1. Máme vás rádi! Ze srdce vám přejeme, ať světlo, za kterým jdete nikdy nezhasne a hlavně , ať toužíte za ním stále jít!!!

    OdpovědětVymazat

Pokud nemáte účet Google, tak vyberte "KOMENTOVAT JAKO: ANONYMNÍ" - volba v nabídce úplně dole. Podepsat se samozřejmě můžete do textu vzkazíku :-)