pondělí 27. února 2017

Znamení doby

Dnes se celý den zdálo, že začalo jaro. Děti si hrály na stromové elfy, takže se nám nad hlavami ozývalo neustálé štěbetání z třešňových větví. Pak všichni změnili téma a pustili se do Narnie. Ořezávali klacíky a přemýšleli velice důležitě o tom, kdo může zlomit moc zlé čarodějnice. Zabráni do rozhovoru si ani nevšimli, že jim Jáchym nese důležitou zprávu... 
Následujeme ty, kdo jsou hlasití, velcí a jsou vidět. Žijeme svými plány a představami, a máme hlad. A mezitím nám to nejdůležitější poselství uniká - protože je jiné, než jsme si vymysleli, naplánovali, než si přestavujeme... "Já jsem něco viděl na nebi, ale nevím, co to je.


3 komentáře:

  1. A co to ten Jája viděl na nebi ???

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za článek! Obrovská hloubka, obrovský cit pro to "důležité". Pro to, co nikdo neslyší, přehlíží a často nebere vážně. prostě pro hlas Ducha svatého v nás. Bojím se říct pro živý vztah k našemu Andělu strážnému, který otáčí naši hlavu a obrací nás k pohledu na (do)nebe. (Když oni jsou ti andělé dnes tak zprofanovaní esoterickými výklady!A tak nám uniká ten náš od Boha, kterého jsme dostali jako našeho největšího přítele a ochránce.)a tak to Jájovo "viděl jsem něco na nebi", mi právě ten hlas Anděla připomněl.

    OdpovědětVymazat
  3. Já fakt nevím, co viděl... Ale Jáchym je prostě mystik :-)

    OdpovědětVymazat

Pokud nemáte účet Google, tak vyberte "KOMENTOVAT JAKO: ANONYMNÍ" - volba v nabídce úplně dole. Podepsat se samozřejmě můžete do textu vzkazíku :-)