úterý 22. listopadu 2016

Vánoce na obzoru

Vánoce na obzoru

Blíží se svátky milé a oblíbené - Ježíšek bude mít narozky :-) Ano, Vánoce! Svátky Světla, voňavých svíček, rohlíčků, jehličí v gauči a především dááárků! Letos Barunka s dětmi pojala přípravu zodpovědně, takže už druhý týden se doma stříhá, maluje, šije - zkrátka vyrábí. Každý má velký papír, na kterém má tabulku a v ní seznam, co pro koho bude dělat.
  Dnes jsem po angličtině zaznamenal rozhovor dětí s kamarádem: "Hele, Timi, a víš kolik dárků musí každý z nás vyrobit?" Timeček nechápe otázku, takže na něho Jonáš hned vybafne: "Dvacet jedna!" To bude dárků pod stromečkem! A jde jim to krásně. Už se těším, co tam bude pro mě, moc moc moc. Aha, a kdy těch 21 dárků budu vyrábět já? To zase budou noční směny :-)
  Včera mě po návratu z práce čekala na kuchyňské lince místo večeře plechovka s bílým Balakrylem... Co mi tím chce Barunka naznačit? Zase jsem na něco zapomněl? Něco natřít? Po chvíli si všimnu, že je na polici stočená role balícího papíru, a v tu chvíli mi to došlo... O tu nádheru se prostě musím podělit. Vo a lá, balící papír u Wormíků, kolekce 2016 :-)


Tobík to opět pojal komplexně - takže i s létajícím balónem :-)

Andílek a sněhulák - žirafa.

Skejťák a krasobruslař




Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud nemáte účet Google, tak vyberte "KOMENTOVAT JAKO: ANONYMNÍ" - volba v nabídce úplně dole. Podepsat se samozřejmě můžete do textu vzkazíku :-)